Testing bar

Κενό

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

2015 MOMENTS!


Το 2015 αποφάσισα να ξεκινήσω ένα blog για να γεμίσω το χρόνο μου. Το πως εξελίχθηκε
-και εξελίσσεται ακόμα βέβαια- είναι μια όμορφη έκπληξη! Αυτή είναι μία απο πρώτες-πρώτες δικές μου φωτογραφίες (αργησα πολύ να σας δείξω φάτσα...η αντιπάθεια μου για τη κάμερα καλά κρατεί αλλά βρίσκεται υπο διαχείρισις)!

#Το καλοκαίρι του 2015 γνώρισα...

ΤΗ ΜΥΚΟΝΟ

Όπου έφαγα τη καλυτερότερη ομελέτα στις 7 παρα το πρωί (αυπνη οληνυκτίς) και ερωτεύτηκα τα "βουλοτά" -βλέπε πάνω- (δική μου ονομασία όπως καταλαβαίνεις) σοκάκια της!

ΤΗΝ ΠΑΡΟ








Με τα κλασικά ασπρα σπιτάκια/σοκάκια/μαγαζάκια της. Στην Πάρο στην οποία έκανα τη πιο γρήγορη αγορά που έχω κάνει ποτέ...και αποδείχτηκε μια απο τις καλύτερες στυλιστικές μου επενδύσεις (βλέπε αριστερά)!
PS. Αν πας...να θυμάσαι δυο πράγματα: Santa Maria beach για βουτιές σε κρυσταλλένια νερά & Barbarossa για φαγητό μέχρι τελικής πτώσης.

ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ



Την οποία θα ερωτευτείς για τη θέα της...αλλά ίσως τα χαλάσετε στις τιμές. Παρόλα αυτά αξίζει να την επισκεφτείς για θέα απο ψηλά που μαγεύει!

ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ   



Για μένα η Ιταλία ήταν 5 πράγματα:
  1. Τεράστιες πανέμορφες πόρτες
  2. Γραφικά στενά
  3. Πολύ...πολύ...πάρα πολύ μακαρόνι!
  4. Μια δερμάτινη τσάντα που δεν πρόλαβα να αγοράσω και ακόμα έχω απωθημένο. 
  5. Οι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ στυλάτοι Ιταλοί!
Ηταν ένα ταξίδι που ήθελα καιρό να κάνω. Ειδα τη Φλωρεντία, τη Σιένα, το San Gimignano και μεταξύ μας...μάρεσε λίγο παραπάνω το τελευταίο. Λες και μπήκες σε ταινία που διαδραματίζεται στο Μεσαίωνα. Και παρά τους 40 βαθμούς που είχε όταν ταξίδεψα...το ευχαριστήθηκα...τόσο, όσο εκείνα τα ραβιόλια γεμιστά με ρικότα και σπανάκι, πασπαλισμένα με κρέμα γάλακτος (βλέμμα νοσταλγίας).

#Το 2015 πέταξα για λίγο το μαύρο...και τόλμησα μουσταρδί.

...απέκτησα καινούριο φετίχ: Τα παπούτσια!
(και μάζεψα στη παπουτσοθήκη μου πάνω απο 10 καινούρια ζευγάρια -oops!)



...γνώρισα καινούρια brands και έναν νέο ολόκληρο κόσμο μέσα απο το Blog!
Και παρόλα τα ταξίδια, τις νέες εμπειρίες & βιώματα...το 2015 άλλαξα κατευθύνσεις και αυτό είναι ανανέωση, αρχή και μια αφορμή για να ενθουσιάζομαι σε κάθε νέο -καλό ή κακό. Αλλωστε, το είπαν...το '16 είναι η χρονιά των Παρθένων...
So, cross your fingers!
Τα καλύτερα έρχονται!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα