Testing bar

Κενό

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Find the best SS2016 Geometric Jewels for you!



Ξέρω πως στο τελευταίο post ενδέχεται να σε ξεσήκωσα λιγουλάκι με το λατρεμένο minimal γεωμετρικό trend στα κοσμήματα! Επειδή, λοιπόν, γνωρίζω πως μερικές απο εσάς βρίσκετε αδύνατη τη πιθανότητα να ψάξετε με υπομονή τα ωραιότερα σχέδια, είπα να αρπάξω την ευκαιρία και να σας ετοιμάσω μία δική μου λίστα. Σήμερα επέλεξα να φτιάξω τη shopping λίστα απο τη νέα συλλογή του Mango καθώς θεωρώ ότι είναι αρκετά αντιπροσωπευτική της τάσης!

Περιμένω σχόλια όμως, έτσι;! Γιατί οι "έρωτες" είναι πολλοι...και εγώ ήδη έχω μπερδευτεί!


Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ


Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ

Βρες το εδώ



Βρες το εδώ

Βρες το εδώ


Εγώ ερωτεύτηκα τα βραχιόλια -τα οποία και θα δεις σε επόμενο μου outfit post μου βεβαίως!

Εσύ; Για πες....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Your Thoughts:

Αρχική σελίδα